Diskuse

Dokonalá ( kráva )

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdy to funguje i opačně - se stejným výsledkem. V dětství jsem pořád čekala na pochvalu, že se mi něco povedlo. Ale nedočkala jsem se, bylo to samozřejmé a nikdo se o mě tím pádem nemusel starat. Tak jsem si umínila, že já teda budu mít dokonalou rodinu a moje děti šťastný domov. Vánoce jsem odskákala angínou, protože jsem přece ještě musela v mrazu věšet pleny i když jsem měla mokré vlasy. Aby bylo v bytě všechno perfektní. Po dvaceti letech jsem to vzdala, s manželem alkoholikem to opravdu nejde. Teď mám tři malinká vnoučata a je mi úplně jedno, že nemám domov jako klícku. Radši jdu za nimi, pozoruju jejich drobné úspěchy a nezapomenu je pochválit, když se jim něco povede.

0 0
možnosti
Foto

R^Moc pěkné. Já ubírala postupně a s třetím dítětem jsem přestala i žehlit.:-) Troufám si říci, že to nikomu včetně mě nechybělo. Pak přišli ještě další dva kluci a já přestala řešit i spoustu jiných, do té doby důležitých věcí. Myslím, že všichni měli hezké dětství, všichni byli bordeláři a všichni v klidu vystudovali, co je baví. Zjistila jsem, že nic se nesmí přehánět, ani výchova. Takže - nedusit, jen občas trošku skřípnout a nelpět na blbostech.:-)V

1 0
možnosti

:-)...Mně se Váš článek také líbí ! Úleva pro duši, svěřit se ! R^VR^

0 0
možnosti
Foto

J54a94n92a 44M27a97j17o11v93á

10. 11. 2015 22:26

Ano NIKDY NENÍ POZDĚ.

A vám karma. Taková velmi pokorná.R^

2 0
možnosti
Foto

Vlaďko, krásně jste "vypustila páru"...jen tak dál, hezky se čtete R^;-)

2 0
možnosti